In Store / It's Personal / Shopping / Style / Wishlist

MIN 20-ÅRS ÖNSKELISTA

marblescccJag fyller 20 år om två veckor, och när folk frågar vad jag önskar mig(tro mig, minst två frågor om dagen) står det alltid helt still i huvudet. Så idag tog jag äntligen tag i det och satte ihop en önskelista – förhoppningsvis hittar ni också inspiration i mina favvis-saker just nu!

 

20cc

Nomess Copenhagen Clear Jewellery Box HÄR / Edblad Glow Mini Rose Gold Earring HÄR / Georg Jensen Ribbons Ljusstake HÄR / Dior Rouge Trafalgar HÄR / New Balance UL420SNOG Sneakers HÄR / H&M Puderrosa Mocka Pumps HÄR / By Wirth Magazine Hanger HÄR / Goddess Halsband HÄR / Filippa K Washed Silk Shirt HÄR / Anne Klein Bracelet Watch HÄR / Dark Places av Gillian Flynn HÄR / Betsey Johnson Bow Regard Large Satchel HÄR


Vad önskar ni er just nu?

Rekommenderat: "Wishlist Wednesday" & "MY LATEST BUYS: Or Why I Shouldn’t Handle Money"
Kommentera

