Bags / Shopping

BAG BUSINESS: Crazy Cluthes

crazyclutches1 crazyclutches2c

New Look Team Santa HERE, 71 kr, Monki Fia Bag Crazy Stuff HERE, 238 kr, ASOS Starstruck Clutch HERE, 214 kr, Lulu Guinness Glitter Clutch with Lipstick HERE, 1 131 kr, ASOS Cloud Clutch HERE, 142 kr

Jag har aldrig riktigt hängt med på det här med clutches(KUVERTVÄSKOR mamma) men av någon anledning dras jag just nu till grafiska tryck på just väskor. Att det sitter på en lätthanterlig liten sak gör det bara bättre – då är det ju enklare att bara lägga ner den på närmsta bord och långsamt backa därifrån om man plötsligt skulle slås av väskrelaterad identitetskris?!(obs bör ej göras på flygplats)

I ärlighetens namn, en snygg clutch tar det lilla svarta fodralet från jag tror jag vet vad jag gör till jag vet inte riktigt vad jag gör men jag ser i alla fall cool ut. Typ Emma Stone i hela The House Bunny.

 


Clutches, yay or nay? Grafiska mönster, yay or nay? Raggningsrepliker som ”Gjorde det ont när du föll från himlen HÖHÖHÖ” som kommer på köpet med moln-clutchen, no or fuck no?

 

Kommentera

