Fitness / Wellness / Wishlist / Yoga

FITNESS WISHLIST: Yogi Wishes

Jag är typen som ändrar #WOOTD(workout outfit of the day, din pensionär!) beroende på vad jag ska göra. På gymmet är det ofta dovare, mörkare färger som gäller, så jag kan låtsas att jag är med i Rocky eller Pumping Iron eller nåt.

Yogi och pilates, däremot, är lika mycket en tävling mot mig själv i att utvecklas, som det är en tävling mot mig själv i att få med så många färger som möjligt i min träningsoutfit… Och ärligt, ska jag fortsätta nöta Downward Dog, då vill jag gärna ha något snyggt att kolla på! Därför har jag samlat 8 av mina färgglada favoriter, som mer än gärna får joina mitt race-against-the-rainbow:

Yogi_wishes

 

Teeki Awakening Hot Pant HÄR, Toe Sox Half Toe Ankle Grip Socks HÄR, Nike Just Do It Mat 3 mm HÄR, Fitbit Flex Black HÄR, H&M Seamless Long Sleeve Yoga Top HÄR, Gaiam Yoga Care Wipe & Spray Kit HÄR, S’well Grapefruit Linen Non-toxic Steel Bottle HÄR, Blogilates Stretch Band Collection HÄR

 

 

One thought on “FITNESS WISHLIST: Yogi Wishes

  1. Ping: COOL DOWN CHRISTMAS: 6 Minute Yoga Sequence | elin & linnea henriksson

Kommentera

